Gratis en Snelle Verzending aan uw Huis of in een Parcelshop.

Vragen omtrent Retours en Inruilen

Vragen over retours en inruilen

 

Binnen de hoeveel dagen kan ik mijn goederen inruilen?

Hoe kan ik mijn artikel retourneren of ruilen?

Hoe zal ik mijn geld terug ontvangen?

Wat indien het artikel beschadig is toegekomen?

 


 

Binnen de hoeveel dagen kan ik mijn goederen inruilen?

Wij geven u een garantie van 14 dagen retourrecht startend vanaf de dag van ontvangst van uw goederen. Om misverstanden te voorkomen raden we u aan om uw aangekochte schoenen te passen op een zachte en propere grondoppervlak. Verwijder geen prijslabels en maak het artikel niet vuil.


 

Hoe kan ik mijn artikel retourneren of ruilen?

Wij zorgen voor een gratis retour als er een verkeerde levering is toegezonden op basis van uw bestelling. Zo niet, vragen we aan de klant om de goederen opnieuw terug te zenden naar Drie Koningen Shoe, Driekoningenstraat 19 2600 Berchem.

Gelieve via ons emailadres: info@slippersworld.be ons te verwittigen en bij het terugzenden van het pakket duidelijk te vermelden wat U wenst (inruilen of retourneren). Bijvoorbeeld welk model en maat u wenst. Vervolgens zenden wij u het pakket GRATIS* terug naar uw huisadres of parcelshop.

Verkiest u te retourneren, dan ontvangt U uw restitutiebedrag terug na evaluatie. Indien u niets houdt van uw order, zal er u een administratie- en verwerkingskost van 3 euro worden aangerekend. * Indien er verscheidene malen gratis verzend-en retourkosten werden aangeboden, zal u bij een nieuwe retour zelf de transportkosten moeten betalen als men het order wenst te retourneren zonder behoud.


 

Hoe zal ik mijn geld terug ontvangen?

Na ontvangst van uw artikels via terugzending en evaluatie zal het restitutiebedrag terugbetaald worden.
De wijze van terugbetaling zal via dezelfde weg gebeuren als het ontvangst van betaling van uw bestelling.

Voorbeeld 1: U heeft betaald via een VISA of kredietkaart, dan ontvangt u binnen de 14 dagen het geld terug op uw VISA of kredietkaart.
Dit zal zichtbaar zijn op u volgende afrekening van uw kredietmaatschappij.

Voorbeeld 2: U heeft betaald via overschrijving, dan ontvangt u ook binnen de 14 dagen het geld terug op uw bankrekening.
Als het product defect is wegens normale slijtage kunnen wij dit helaas niet vergoeden.

Reden van klachten die wij niet kunnen vergoeden zijn:

  • Normale slijtage aan hakken en zolen
  • Kale en/of beschadigde neuzen bij schoenen door normale slijtage van buitenaf
  • Beschadigingen aan haken
  • Afgeven en slijtage van voeringen door overmatige transpiratie
  • Door verkeerd of intensief gebruik veroorzaakte gebreken
  • Beschadigde ritsen en andere door een verkeerd gebruik veroorzaakte gebreken, die de verkoper niet verwijtbaar zijn

 


 

Wat indien het artikel beschadigd is toegekomen?

Wij voeren een kwaliteitscontrole uit voor we onze artikels verzenden. Dit kan u terugvinden in uw verzendingsdoos.
Indien u toch een beschadiging opmerkt contacteer ons onmiddellijk en vraag een retournering aan om uw pakket gratis terug te zenden.